Ważne!

adres: ul. Szkolna 1; 43-356 Kobiernice;

telefon (fax): 33-810-87-88

adres strony:  spkobiernice.pl

(od września wszystkie wpisy będą pojawiały się już na tej stronie,
pozostanie jednak strona Zespołu Szkół w Kobiernicach)

11listopada 005

Rok szkolny 2017/2018

Rok szkolny 2017/2018 – kilka szczegółów

11listopada 005

• Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018 r. odbędzie się 4 września o godz. 9.00 na sali gimnastycznej szkoły, wcześniej o 8.00 Msza św. w kościele parafialnym.
  • Po apelu zapraszamy uczniów na spotkania z wychowawcami do klas.
  • Wszystkie podręczniki oraz ćwiczenia zostaną dostarczone uczniom bezpłatnie z dotacji celowej na wyposażenie szkół na podręczniki lub materiały ćwiczeniowe we wrześniu w szkole. Wyjątek stanowi religia, gdzie rodzice, prawni opiekunowie zakupują podręczniki.
  • Podręczniki TUTAJ!
Read More

Jak odpoczywamy podczas wakacji?

IKONA

Z pamiętnika kolonisty
Jastrzębia Góra- OW ,,Feniks” 25.06. – 06.07.2017 r.

W dniu 25.06.2017 r.  piętnastu uczniów z Zespołu Szkół w Kobiernicach oraz siedmiu uczniów z ościennych miejscowości wyruszyło na kolonię do Jastrzębiej Góry. Dołączyło do nas dwudziestu sześciu uczniów ze szkoły w Osieku i razem podróżowaliśmy przez cały nasz kraj. O godz. 17:00 byliśmy na miejscu, czyli w OW ,,Feniks” w Jastrzębiej Górze. Po zjedzeniu obiadu i rozpakowaniu bagaży poszliśmy przywitać się z morzem, oglądaliśmy piękny zachód słońca i spacerowaliśmy po plaży.

26.06. – poniedziałek

W tym dniu poznawaliśmy miasto, spacerowaliśmy po plaży...

Dyżur wakacyjny

123

Godziny pracy sekretariatu szkoły podczas wakacji:

6.30– 14.30

Przerwa wakacyjna od 24.07.2017 do 15.08.2017.

Zapraszamy na wakacje!!!

Życzymy:

udanychSmile, bezpiecznychSmile, radosnychCool, pięknychWink i wymarzonychSmile wakacji
– bez względu na pogodęSmileWinkSmile!

Pamiętajcie, że prawdziwe słońce dla każdego często świeci w innym
czasieWink, miejscuWink i wymiarzeSmile!

oraz

dołączamy się do życzeń Śląskiego Kuratora Oświaty.

Szanowni Nauczyciele i Dyrektorzy Szkół,
Kochane Dzieci
i Drodzy Uczniowie,

koniec  zajęć w szkołach to czas wielu podsumowań. Za nami rok wytężonej pracy, intensywnej nauki, wypełniania licznych obowiązków. Jestem przekonana, że każdy dzień roku szkolnego 2016/2017 przyniósł Uczniom  nową wiedzę, stawiał ciekawe i rozwijające wyzwania oraz dawał okazję do przeżycia sukcesu.

Nauczycielom, Dyrektorom, osobom wspierającym działalność szkół dziękuję za gotowość współpracy or...

Zakończenie roku szkolnego 2016/2017

ikona

„Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi
przeciętnego, nadyma małego”
Lew Tołstoj

JUTRO jest zawsze świeże i wolne od błędów,
czyli o zakończeniu roku 2016/2017 słów kilka

23 czerwca br. pożegnaliśmy kolejny i ostatni już rocznik gimnazjalistów.

Po uroczystym odśpiewaniu hymnu, przy muzycznym wsparciu pani Beaty Kudłaciak – Szlagór, głos zabrała dyrektor szkoły, pani Barbara Białkowska, która serdecznie powitała wszystkich zgromadzonych na uroczystości, a także podsumowała miniony rok szkolny 2016/2017 – czas wytężonej pracy, wielu prób i wyzwań, ale również satysfakcji z osiąganych sukcesów, zarówno tych lokalnych, jak również gminnych czy powiatowych...

Czas na nagrody!

ikona

22 czerwca 2017 r. dyrektor szkoły Pani Barbara Białkowska na apelu szkolnym rozpoczęła podsumowanie roku szkolnego 2016/2017.

Zostali nagrodzeni uczniowie klas IV-VI SP i I-III PG, którzy otrzymali pieczątkę do  indeksu w ramach programu „MÓJ SUKCES. Jest to prestiżowa nagroda dla uczniów wyróżniających się w nauce, zachowaniu oraz  aktywnych w szkole. Listę znajdziecie TUTAJ!

Tym razem upominkiem dla wyróżniających się był bilet do kina Helios na seans w technologii 3D.

Sponsorem biletów była Rada Rodziców, której serdecznie DZIĘKUJEMY!

Ponadto nauczyciele wręczyli dyplomy, nagrody uczniom osiągającym sukcesy w II półroczu, zarówno w konkursach, jak i zawodach sportowych...

Read More

Dzień otwarty dla Przedszkolaków!

Wizyta Przedszkolaków

Dnia 19 czerwca w ramach Dnia Otwartego naszą szkołę odwiedziły dzieci, które w roku szkolnym 2017/2018 rozpoczną naukę w klasie pierwszej. Pani dyrektor Barbara Białkowska dobrym słowem i uśmiechem powitała wszystkich przybyłych, następnie dzieci z wielkim zaciekawieniem obejrzały krótki pokaz artystyczny przygotowany przez klasę IIb i IIIb. Mali goście pod opieką koleżanek i kolegów z klasy IIIb zostali oprowadzeni po szkole oraz udali się do swojej przyszłej sali lekcyjnej. Celem spotkania było zapoznanie dzieci z ofertą szkoły, umożliwienie wzajemnego zapoznania się dzieci, ułatwiającego adaptację w społeczności szkolnej oraz zapoznanie z wychowawcą i pomieszczeniami szkoły.

Przedszkolaki były bardzo zadowolone z wizy...

DZIEŃ SPORTU

w Zespole Szkół w Kobiernicach

Jak co roku w ostatnim tygodniu roku szkolnego odbywa się w naszej szkole dzień sportu w ramach którego rozgrywane są zawody lekkoatletyczne o Puchar Dyrektora Zespołu Szkół w Kobiernicach. Nie inaczej było i w tym roku, 20 czerwca na boisku szkolnym nasi uczniowie rywalizowali o miano najlepszej i najlepszego sportowca szkoły.

Zawody rozegrane zostały w dwóch kategoriach wiekowych: szkoła podstawowa i gimnazjum, oczywiście z podziałem na dziewczęta i chłopców. Każdy zawodnik musiał wziąć udział w czterech konkurencjach: biegu na 60m, skoku w dal, rzucie piłeczką palantową – szkoła podstawowa, pchnięciu kulą – gimnazjum oraz biegu na dystansie 600m – dziewczęta i 1000m – chłopcy...

Zielona szkoła

ikona

„Kobiernice na zielonej szkole w Łebie”

W dniach od 1 do 10 czerwca 2017 roku uczniowie klas III i V Szkoły Podstawowej w Kobiernicach przebywali na zielonej szkole. W tym roku miejscem pobytu była Łeba – OKW Słoneczko.

Podczas pieszych spacerów po Łebie poznawaliśmy historię tego miasteczka, najciekawsze miejsca  m.in. Aleję Prezydentów na deptaku,  najstarsze budynki w Łebie, port rybacki i jachtowy.

Zwiedziliśmy też Słowiński Park Narodowy. Na wydmy jechaliśmy łebską kolejką, następnie płynęliśmy statkiem po Jeziorze Łebskim. Na miejscu zachwycaliśmy się pięknymi widokami i korzystając ze słonecznej pogody, „pobaraszkowaliśmy” na Górze Łąckiej. A wydmy, zgodnie ze swoim zwyczajem, niezauważalnie się … ruszały...